Közbeszerzési tanácsadó / referens
POZÍCIÓ LEÍRÁSA
Ellátandó feladatok:
- Közbeszerzési referensi/tanácsadói feladatok ellátása
- Közbeszerzési eljárások lebonyolítása
- Közbeszerzési eljárásokban ajánlattevői/részvételre jelentkezői oldalon történő részvétellel kapcsolatos feladatok ellátása
- Közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig
A pozícióhoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség, vagy középfokú végzettség
- A hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok alapos ismerete
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
Egyéb elvárt képességek, követelmények:
- Precíz, pontos, önálló és felelősségteljes munkavégzés
- Magas szintű, gyors problémamegoldó képesség
- Megbízhatóság
- Terhelhetőség
- Alaposság
- Döntésképesség
- Felelősségtudat
- Az „ügyfélkapcsolatokhoz” szükséges, kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- „Csapatmunkához” szükséges együttműködési készség, tolerancia, segítőkészség
A megfelelő munkatárs(ak) kiválasztásánál előnyt jelentő további készségek:
- Legalább 1 éves, közbeszerzési eljárások lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat/gyakorlat
- Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció (vagy a volt hivatalos közbeszerzési tanácsadói regisztráció)
- OKJ-s közbeszerzési referensi képesítés
- Közbeszerzési szakjogász diploma, közbeszerzési szaktanácsadó vagy menedzser szakirányú oklevél
- Európai Uniós támogatásból megvalósuló projektek keretében lefolytatott közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatban szerzett szakmai tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
A jelentkezők által benyújtandó dokumentumok:
- A követelményekre vonatkozó adatokat – a releváns szakmai tapasztalat/gyakorlat megjelölését is – tartalmazó szakmai önéletrajz; fizetési igény megjelölésével
- A legmagasabb iskolai végzettséget igazoló okirat másolata
- Egyéb szakirányú végzettséget/képzettséget igazoló okirat másolata
Munkavégzés helye:
1027 Budapest, Kapás utca 6-12. B épület IV. emelet
Jelentkezz még ma!